sobota 8. listopadu 2008

8. Listopadu: Den 59.

U koníků bylo dnes veselo. Opět jsem tam vyrazila dopoledne s tím, že nejdýl do 3 budu doma. No co mám říct... nebyla. Dorazila jsem po půl šestý.
BTW Dolča pozdravuje všechny co jí drželi pěsti. Je teď trochu rozmazlená, a řekla bych, že i mnohem paličatější :). Ale chodí! A v kroku by dokonce laik ani nepoznal, že měla nějakou nehodu. Klus už je horší a cval zkusila, když minulý víkend měla jít do jízdárny, aby se tam mohla volně procházet a ukousnout si nějakou travičku... za nesouhlasu všech přítomných hned po odvázání z vodítka vystartovala cvalem a házela kozelce. Všichni se jí snažili chytit, ale marně. Domů šla samozřejmě po třech. Takže na konec přišla o volné venčení i travičku a musí se spokojit jen s lonžováním a krokem. Ale to neva, že to zatím rychlejc nejde, hlavně, že může chodit a to ostatní přijde časem. Prostě, abych se dostala k tomu co jsem chtěla říct. Drželi jste ty pěsti fakt dobře! Tady zrovna dělá liánu, obtáčí se okolo sloupu a žadoní o něco dobrého... bohužel musíme její vášeň pro cokoli k snědku krotit a tak občas kouká i takhle smutně...


Taky jsem si dnes zajezdila hned na dvou extrémech. Nejdřív na ponici Šejle, protože jsem prý nejlehčí a potřebovala trochu srovnat. (Tedy nejlehčí krom dětí, ale ty si zase ten malej paličák odnese kam chce). No ne že by si mě taky neodnesla do boxu, když jsme jeli kolem... Tak nevím nevím :D No a na večer jsem si pro změnu sedla na Likase. Koníka jedné kamarádky. Je to starší plnokrevník a v kohoutku má asi 165 cm. Pro mě, která má panický strach z výšek a bojí se i metr nad zemí, poměrně nezvyklé. Ale přežila jsem. Ještě párkrát a už to bude dobrý. Dneska už mi taky nepřipadal tak vysokej jako když jsem na něm seděla poprvé. Dokonce jsem i klusala, jen kdyby kůň někam uskočil, tak bych nejspíš seděla na zemi. Tak jsem si byla jistá v sedle :). Na to, že máme jet co nejdřív do Kladrub, kde se chci zkusit projet na "národní chloubě"... no řekněme, že očekávám slušnou ostudu. Ps: dnes jsem se dozvěděla, že možná bude v klubu malé překvapení...ale jelikož sem chodí i holky z klubu a je to zatím tak trochu tajné tak to psát nebudu. A další novinka: máme u koníků dvě nové kobylky. Kiky a Belu. Zatím nejsou "naše", ale vypadá to nadějně. Jen co si nezapomenu ke koním vzít foťák budou tu zvěčněný. Omluvte kvalitu, přecejen blesk je blesk...

1 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Na fotky koní jsem zvědavá, máme jich doma pět a stále nevím jak na ně ;o) Moc Ti děkuji za odpověď, zatím program nepotřebuji, jen mě to moc zajímalo. Můj foťák to neumí, ale třeba někdy.......