středa 5. listopadu 2008

5. Listopadu: Den 56. Bít nebo nebít toť otázka


Ne opravdu jsem se nespletla, má tam být měkké i. Tak tohle poslední dobou vídám, když jen otrochu otočím hlavu od svého monitoru. Ano můj miláček si opět našel nové místečko na spaní a za boha si nenechá vysvětlit, že tohle ne. A proč bít nebo ne? No zaprvé jsem si donedávna nechávala o polici níž foťák (už nenechávám. Kdo ví, kdy ho napadne změnit podlaží.) No narovinu kdyby si vybral tu s foťákem tak už bych asi neměla koho fotit... A za druhé ten zmetek mrňavej si jako přistávací a startovací plochu k nástupu na odpočinek a následný odchod vybral můj stůl, a kdyby jen ten! Nejradši se trefuje na klávesnici. Zvláště ve chvíli kdy něco píšu je to opravdu příjemné. A v tu chvíli je právě na snadě ta otázka... Jinak ho mám v celku ráda, vždyť jsem si ho sama vypiplala injekční stříkačkou a sunarem, protože kočka neměla po 3 denním porodu a následné operaci mléko, ale občas bych ho fakt nejradši zbyla jako hada :).


Dnes se mi jinak stala zvláštní věc. A opravdu mě potěšila. Dnes jsem přehádala Scotta (můj učitel angličtiny). Ani ne tak přehádala, ale měla pravdu a on musel uznat, že se spletl, a že moje odpověď je správná. Hlavně vysvětlit mu v angličtině proč chci použít tohle modální sloveso místo toho druhýho byla to fakt fuška. Ale ten pocit stál za to.

0 komentářů: