čtvrtek 6. listopadu 2008

6. Listopad: Den 57.

Dnes ráno bylo fakt super počasí. Sluníčko svítilo a tak jsem ač je to u mě neobvyklé vyrazila na procházku. Jen takovou docela maličkou. Tuhle první fotku sem dávám jen abych viděla co mám vylepšit. Původně jsem si brala teleobjektiv, kdyby "tam" náhodou byly srny. No byly, ale potvory se objevily až ve chvíli, kdy už jsem ho měla vyměněný za obyčejný na focení kapiček. A než se mi podařilo vyměnit objektivy, byly už daleko i na něj. Mám jen 200, teda "jen" mám co dělat i s ním abych ho unesla :D. Takže tady jedna rozmazaná prchající srnka, ale při troše trošku větší snahy se dá i rozeznat :D

Tady jsem si nemohla vybrat tak dávám trochu víc fotek. Moc mě potěšilo, že některý ( z tý hromady co jsem dělala hokusy pokusy) taky vyšly. To je hrůza chtít vyfotit kapičky, aby byly trochu vidět, s objektivama co ostřej jeden od půl metru a druhej od dvou. Trošku to zachránili výřezy, ale zázraky taky nedovedou. Velká fotka z toho nikdy nebude :(

U téhle se dobrovolně přiznávám, že jsem změnila barvu... Občas při úpravě Rawu neodolám...





Tahle sice nemá ostré žádné kapičky, ale mě se moc líbí, je taková uklidňující. Moc ráda se na ní dívám.


1 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Týýýýýýýýýýýýjo, ty kapky teda jsou, normálně Ti je závidím, to se mi nikdá nepovede ;o))) Můžu se zeptat v jakém programu se dají upravovat fotky ve formátu RAW?