neděle 19. dubna 2009

Neděle 19. Dubna

Dnes opět vysvitlo slunce. To je nádhera, sice není tak teplo jako minulý týden, ale už jen to světlo potěší na duši i na těle. Taky u koní se dnes měli všichni k dílu. Asi budu ječet častěji :D.

Dopolední jízdárna proběhla v duchu krocení divokých koní na divokém západě. No dobře spíš krocení divokého koně. Anýs se nám po zimě nějak zpaličatěl. A pokud může chodit po jízdárně kudy chce a jakým chce tempem tak je docela spokojený. Horší je když jezdce napadne s ním nesouhlasit. Nakonec všichni přežili, takže dobrý.

Odpoledne přijel Vojtík, malý klučina, který k nám jezdí 2x týdně na lonž na poníka. A jeho malá sestřička, která se ještě do včerejška na koně bála jen sednout i když se držela mamky, se dnes nemohla dočkat až bráška dojezdí, aby jsme jí taky kousek svezli. Ještě ani moc nechodí, ale koně se jí zalíbili. Včera měla prostě den D. Překonala strach a už jsme jí nemohli z koně dostat :) Udělala tím svojí mamce moc velkou radost. A nám taky.

Pak už jsme jen pochytali koně, vyčistili a vyrazili na vyjížďku. Štěpánovi jsem nechala Čokču, vlastně to byla dřív než jsem mu ji přebrala jeho konice. Teda klubová, ale jezdil ji on. Já si vzala Noblesu, alias Knedlíčka a honácké sedlo. Měla jsem ho poprvé a nebylo to nejhorší. Asi si ho občas půjčím :) Vyjížďka dopadla taky dobře, nikoho jsem neztratila, s nikým neproběhl kůň nikudy kudy by neměl. No prostě přežili jsme a zítra skončí bezvládí, vrátí se Žaneta a převezme chod klubu pevně do svých rukou.

Tak kde je to stádo co mám sehnat šéfe?

Bára a Šejla v akci. Jen to sedlo je jí menší :)

IMG_1399 copy

Reinar

IMG_1506 copy

Kámoš IMG_1646 copy

Juráš IMG_1498 copy

3 komentářů:

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Ano ano zvětšením fotek jsi mě udělaa vělkou radost, protože se stěma skvostama člověk víc pokochá. Jsou prostě úžasný

Aikwen řekl(a)...

Už se dneska fakt červenám. Děkuji.

Dadouch řekl(a)...

Máš to tu moc krásné a Tvé fotky mě přímo uchvátily ;o) Jedna hezčí než druhá, obdivuji a smekám ;o)