neděle 12. dubna 2009

Neděle 12. Dubna

Přípravy na Velikonoce se nekonají. Ráno o půl deváté vyrážíme s Janou vlakem ze Staré Paky do Dvora Králové. Vlakem jsem jela před dávnými a dávnými časy, takže už vlastní cesta byla zážitek.

Ve Dvoře na nádraží jsme zjistili, že autobus k Zoo zatím nejezdí, ale naštěstí tam byl alespoň jeden, který nás dovezl na náměstí. A zbytek, co by kamenem dohodil, jsme došly pěšky. Jelikož je kamarádka Jana vlastníkem ZTP průkazu a všude mě hlásila jako doprovod, připadala jsem si jak Alenka v říši divů. Všude vše zdarma, až na malé symbolické částky za vlak a vláček v zoo. Když nám paní u pokladny do zoo řekla, že po nás nechce ani korunu, koukala jsem na ní jako kdybych před chvílí spadla z Marsu. Nemůžu popřít, že to byla velice příjemná záležitost a laciný výlet, ale na druhou stranu, zdraví bych za to vyměnit nechtěla. Janě jsem za to, že mě sebou takhle vzala opravdu vděčná.

Až do večera jsme se pak toulali po zoo a fotili a povídali si a fotili... Což mě přivedlo k poznatku, že mému foťáku na tyto akce opravdu chybí náhradní baterka a další karta. Budu s tím muset něco udělat :) Jinak jsem si dnes užila fakt super den a doufám, že se do Dvora brzy vrátím. Také proto, že jsem slíbila výlet do zoo Barbarce. No, ale možná se jí pokusím ukecat na Liberec, tam už jsem dlouho nebyla.

Takhle zblízka jsem viděla vlak poprvé od nehody s Dolčou. Jsem docela ráda, že jsem se odhodlala.

IMG_0405 copy

Ne vždy mi sklo v zoo vadí tak moc…IMG_0574 copy

a jeden pokus o fotoalbum… doplním odpoledne, jen jsem chtěla zkusit jestli to funguje :)

0 komentářů: