čtvrtek 9. října 2008

9. Října: den 29.

Dnes jsem vyrazila podívat se na Dolču, ale protože v Nové Pace na hlavní ulici byla zácpa kvůli dopravní nehodě a zbytek města je rozkopaný, vůbec jsem se tam nedostala. Jen po telefonu jsem zjistila, že dnes je naší bojovnici zase hůř. A to už to vypadalo tak dobře. Zatraceně! Noha prý začíná znovu natékat a vypadá to, že to konice začíná vzdávat, nic jí nezajímá, ani seno jí moc neláká... Doufám, že je to jen deprese z dnešního špatného počasí.

Jedna vzpomínka na lepší časy. Já jí nefotila. Je od Jany Morávkové. Mě na ní zrovna Dolča sprchuje špinavou a zatraceně studenou vodou. Tohle jsme byli fotit v době kdy už počasí na plavení odzvonilo, vlastně to bylo letos poslední plavení, tuším posledního srpna, kdy sice slunce svítilo, ale voda byla kvůli předchozím chladným dnům jako led.

A tohle už je moje dnešní fotka. Tohle všechno je náplň mého volného času. A musím přiznat, že tahle knížka už mi přijde zatraceně těžká.

0 komentářů: