pátek 10. října 2008

10. Října: den 30.


Hned když jsem se probudila z noční, našla jsem nepotěšující dopis z pojišťovny, kde mi zdělují, že na situaci, kdy jsem si půjčila koně a stala se nešťasná náhoda se moje pojistka "na blbost" nevstahuje. Opravdu mě to naštvalo, tak na co potom dávám pojišťovně prachy. Ještě zkusím podat odvolání a jinak tu pojistku okamžitě zruším! Taky jsem se dnes konečně dostala ke koníkům, Dolča nebyla sice v plné formě, ale snad se bude nadále lepšit. S Luckou jsme taky zvládli vyrazit na lup už trochu posezóních švestek. Nebyli špatný jen na můj vkus trochu měkčí, ale vůbec ne červivý. Nakonec jsem vyrazila do práce. Od prvního už mám naděláno 25 hodin, doufám, že výplata bude stát za to, když pojišťovna stojí za h***o.

2 komentářů:

milu řekl(a)...

Nádherné foto

Lucie řekl(a)...

Krásná fotka, krásný čumáček...