sobota 18. října 2008

18. Října: 38. den - Zima už klepe na dveře

V pátek jsem si na hodině angličtiny vypůjčila, se zdráhavým souhlasem mého učitele, katalog zahraničních jazykových kurzů. A dnes jsem se zasnila jak krásné by bylo vyrazit na podzim na měsíc na Nový Zéland, zažít měsíc jara, a nebo ještě lépe jaro následované létem a pak se do dalšího jara vrátit k nám... ááááách joooo, to by byla taková krása. A ne jako dneska mrznout jako drozd ve svetru i přes to, že svítí slunce. Jak já se na tu zimu netěším!!! Jenže bohužel i když kurzy a ubytování na Zélandu vyjdou cenově na polovinu proti anglii, letenky jsou drahý, takže letos si tenhle konfort určitě nedopřeji, ale co já vím třeba za rok vyhraju v loterii (blbost nesázím) anebo se mi podaří našetřit a budu moct alespoň na jeden měsíc okusit život u protinožců...

V mamčině pokoji dnes vrcholilo stěhování, od sousedů jsme dostali takovou skládačku skříněk a skříní. Znáte to, je skoro jedno jak na sebe části postavíte, tedy krom spodní, a můžete sestavit v celku co chcete. Mamčině pokoji to fakt prospělo, konečně to tam nevypadá jako skládka nikam jinam se nehodícího nábytku. Zato moje ruce stejné štěstí neměly, au ještě teď mě bolí odjedné z těch větších skříněk. Trochu mi sklouzla cestou po schodech a au. Ale skříňka žije, což je dobře :)

Taky jsem se dnes zase po týdnu byla podívat na koníky, jak jinak, že? Ale když oni jsou tak super a tak super se fotí (občas se snaží pomáhat s nastavením foťáku, ale to už tak super není :o) ). Byla tam jen Ivča a Bára, trochu jsme uklidily halu a klubovnu, postaraly se o maroda, mimochodem dost zkroušeného maroda, protože má dietu. Při její žravosti by totiž buď praskla nebo by jí ty její tři zdravé a jedna nemocná noha nemusely za chvíli unést. Potom holky ostříhaly Berušku ... možno vidět na první fotce. A potom si Bára utužovala s Beruškou přátelský vztah prací ze země zatímco Iva se chopila Bářina foťáku a dělala mi konkurenci, a co hůř snažila se fotit mě :)))








Báře a Berušce to super klapalo. Tady se Beruška učí úklonu...






0 komentářů: