čtvrtek 16. října 2008

16. Října: Den 36.


Omlouvám se, že vynechávám dny. Opravdu nestíhám fotit každý den, ale snažím se a snad se to v budoucnu zlepší.
Po mojí akci "zachraň zbytek živých rybiček" z minulého víkendu, kdy jsem si bohužel až pozdě všimla ucpaného nasávání filtru a zkažené vody, se moje mamka pro z měnu pustila do výměny části svého nábytku. A takto to vypadá, když se u nás stěhuje a někde musíte nechat nějaké oblečení mimo skříň... vlastně pokud je ve špatně zavřené skříni, vypadá to obdobně jen je tam horší světlo.
Co se rybiček týče, jsou jejich řady prořídlé, ale zatím žijí všechny co jsem našla naživu. Naštěstí mám akvária dvě a tak jsem mohla špatnou vodu nahradit vodou z druhého akvária a z části přidat čerstvou. Dokonce i poslední z pancéřníčků pand, který přežil, a o kterém jsem si myslela, že už se nevzpamatuje, vypadá po pěti denní rekonvalescenci docela k světu.

0 komentářů: