středa 24. září 2008

24. Září: den 14. - "nemám rád podzim!"

... jak by řekl Mrzout, nebo jak se jmenoval ten malej modrej co neměl rád vůbec nic :). Nicméně dnes se s jeho názorem plně stotožňuji. Chtěla jsem si dnešní depresivní náladu sice trochu vylepšit, ale ke vší smůle jsem si vybrala závěrečný díl Buffy (na kterou již delší dobu nekoukám jen z čistě studijních důvodů poslechu angličtiny, nýbrž jsem se do ní docela zažrala). Bohužel pro mě to zrovna na depresi moc nezabralo (dokonce bych řekla že si nastěhovala do mého bytu i nějakou příbuznou nebo kamarádku podobného ražení), zabili mi totiž nejoblíbenější postavu a ještě k tomu další díly ani nejsou. Asi jsem dnes odsouzena mít špatnou náladu.

1 komentářů:

Jill řekl(a)...

Nesmutni, zase bude dobře. Ty kapky jsou přece taky hezký..