pátek 12. září 2008

12. září: den 2 - dnes jsem si všimla, že přišel podzim


Stále nestíhám. Dneska jsem seděla na koni asi 2,5 hodiny, začínám uznávat, že to opravdu není koníček, ale docela dřina. Dolča (fotku dodám až bude nějaká pěkná) byla plná energie a brzdit jí celou vyjížďku bylo docela vyčerpávající...

Zítra mám jít na svatbu a ještě k tomu ji mám i fotit (jsem strašně nervózní). Už aby bylo zítra večer a doufám, že mi vyjdou nějaké super fotky. Nedoufám, modlím se!

Dnešní fotka je jen takový minutový pokus, původně jsem si plánovala trochu delší čas, ale byla jsem hrubě přerušena zástupem aut hrnoucích se na náš dvůr, kde měla být zkrášlena na nadcházející svatbu. A jelikož moje auto stálo na druhém konci dvora, musela jsem ukončit focení a vyvézt ho ven než bych byla úplně uvězněná a nemohla ke koním...

3 komentářů:

Barbora řekl(a)...

Nádherný fotky, obě dvě! Sem budu určitě chodit často.
Přidala sem si tě do seznamu odkazů na svuj blog :-)

Unknown řekl(a)...

Pekne zacinas, listok sa ti vydaril, len by mohol byt trosku ostrejsi. Mam rada kreatyvne foto :)

dib řekl(a)...

toto je nádherná fotka.. asi jsem rozluštila, co vlastně na ní je, ani jsem se ze začátku nesnažila, je nádherně tajemná, obrazová, opravdu paráda.. barvy, kompozice, obsah - všecko z říše fantasie..