čtvrtek 11. září 2008

11. září 2008: den 1.


Vybrala jsem si tenhle den pro začátek projektu, protože dnes mám narozeniny. A protože už mi paměť neslouží jako kdysi :), ráda bych si o svých příštích narozeninách připomněla co mi život přinesl za celý rok.
Jako obvykle vůbec nestíhám. Původně jsem vyrážela ke koníkům fotit, ale bohužel se nejdřív přihnal déšť a hned v zápětí majitelka koní, moje kamaráka a já musela do sedla. Takže fotka žádná, ale cestou jsemstačila cvaknout jednu růžičku. Mohla by být ostřejší, ale světla bylo pomálu (začínalo pršet) a ještě stále se mi můj nový objektiv těžko drží v klidu. Budu muset do posilovny...

1 komentářů:

dib řekl(a)...

krásná snová růže.. líbí se mi i ta zvláštně zvolená hloubka ostrosti.
a opožděně tě vítám v projektu, aikwen, tvoje fotky jsou krásné..