sobota 2. května 2009

Sobota 2. Května

Nestíhám psát, tak snad jeden závdavek. Doufám, že to večer stihnu doplnit.

Tak nakonec je pondělí a teprve dnes jsem se dostala k doplnění blogu. V sobotu jsme ráno vyrazily ke koníkům. Janička opět dorazila kvůli dalšímu očekávanému hříbátku, ale marně. Ketyna nás stále napíná, ale do 13. května by mělo její přenášení ještě být v normě. Tak jsme alespoň fotily naše jediné “velké” koně. Holky z klubu nám je trošku rozhýbaly v ohradě.

Když jsem dorazila, Jurášek byl po vydatné snídani zjevně znaven…

Dokonce si ve zbytku ustlal :D

Jurášek

Licas a Fleur- ta shoda je opravdu udivující…

Tady si dokonce dědeček po boku roční slečny vyhodil. Jejda za toho dědečka to mě asi Elza zabije (je to totiž její koník) :D

Licas a Fleur

Licas a Freur

Licas a Fleur

Fleur

Odpoledne jsem já, Ivča, Pavla, Elza a Jarda, který vyhrál dvě volné jízdy pro dva na Zorbing ve Vrchlabí, vyrazili tím směrem. Fotky z této akce nemám. Byla jsem tak pokakaná strachy před nastoupením do koule, že jsem Ivče špatně nastavila foťák. No hold šikulka se nezapře… Nejdřív jsem jela já s Jardou. Druhou jízdu jsem slíbila přenechat Elze, která si moc přála skutálet se z kopce. Nakonec to dopadlo jinak. Jarda to po první jízdě vzdal a tak jsme jela s Elzou já.

Tak aspoň fotka letáku :D

IMG_2364

Večer jsme si ještě holkama ugrilovaly uzená stehna a popily trochu tátova točeného piva…

4 komentářů:

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Ta je užasná

Petra Jandová řekl(a)...

Parádní fotka.

Jill řekl(a)...

nádherná fotka, a jak jsou koníci sladění na stejnou nohu ;)

Dadouch řekl(a)...

Teeeeda, koníci se Ti moc povedli, překrásné fotky ;o)