pondělí 4. května 2009

Neděle 3. Května

Neděle se opět nesla v duchu koní. Ráno jsem vylezla z pelíšku a šupky dupky ke koníkům. Kety na nás stále kašle a nechává si hříbátko pro sebe. Ještě, že nám zapózovala alespoň Daisy s půjčenou kšiltovkou a pan Zvěřina v převleku za bohatého cizince :D

Potom jsme vyrazili na vyjíďku. A protože Iva a Pavla byly nikdo neví proč nějak neschopné dorazit, Štěpán jel na Sítě a já měla Čokču. Jely s námi i obě ponice. Linda brala vyjížďku jako příležitost se s Andrejkou pořádně vyřádit. A Šejla s Pájou se ještě stále snažila vzdorovat co mohla. Vyjížďky jí nijak moc k srdci nepřirostly. Zatím byla na druhé, protože dřív ven nebyla potřeba a tak nejezdila. Snad si zvykne brzo a budou na ní moct menší děti, zatím mají ty větší co dělat se na ní udržet…

Po návratu jsme ještě prováděli chůzi na boso po kamenech. Au, ale prý je to zdravé. Navečer jsme ještě připustili Kikču Rynarem. A uvidíme jestli bude mít za rok hříbátko.

Daisy… nutno dodat, že s ušima dopředu a kšiltovkou najednou fotku nemám. Jak dala uši dopředu kšiltovka přistála na zemi…

Daisy

Já to tu přijela celé koupit…

IMG_2354

3 komentářů:

Gabro řekl(a)...

:-D Fotky mě pobavily :-D

Aikwen řekl(a)...

to jsem ráda

Dadouch řekl(a)...

:o))))))))) chi povedené fotky ;o)