pátek 1. května 2009

Pátek 1. Května

Ráno jsme se probudily okolo půl osmé. Ivča se ráno probudila objímajíce našeho kocoura Anakina. Asi jsem to tu ještě nepsala, ale tenhle kocour je takový ten protiva co se nechá laskavě pohladit, když má náladu dokonce se vtírá. Ale běda pokud si ho někdo chce pochovat nebo mu jen trochu připadá, že ho někdo omezuje. No a taková ruka přehozená přes něj je naprosto nepřípustná… Až na Ivu, sice prý zasyčel, ale pak se nechal v klidu objímat…nevěrník jeden.

A nakonec i přikrýt dekou, což taky obvykle nesnáší…

IMG_2068

Po snídani jsme vyrazily do střelnice… les tam naštěstí ještě stál, ale nikdo tam, v ohništi si vesele plápolal malý ohýnek, veškeré dřevo spálené. Ale na druhou stranu odpadky byly v pytli a stál tam prázdný zálohovaný sud. Vzali jsme ho s Ivou jako rukojmí a sháněly Aleše, majitele pozemku, aby se mrknul, cože mu to zpopelnily, kdyby chtěl nějakou náhradu… Kluci měli z pr…e kliku, Aleš je naprosto zlatej a nic co by mu vadilo nezlikvidovali, takže sud dostali zpět. A vše dobře dopadlo…

Les žije…

IMG_2080

Ivča…

IMG_2077

Po narychlo upečených bramborových plackách (protože jsme ještě o půl dvanácté seděli na čaji u Petrových). V jednu vyrazily ke koním. Tedy nejdřív pro svačinu do Lídlu. Paka byla opět zašvihaná. Nevím, co ty lidi na těch horách pořád vidí a ještě k tomu, když jsou u nás semafory. Musely jsme projet sídlištěm a objet “centrum” velikým obloukem, aby jsme dojeli v rozumnou dobu. Cestou jsme ještě naložily Pavlu (s bolavou hlavou… čím to asi bylo ???)

U koníků jsme udělali nové ohrady z el. ohradníků a vyrazily na cca 3 hodinovou vyjížďku, která se od poslední třetiny změnila v honičku, protože jsem byla na 1900 objednaná na nehty a nějak jsme nestíhali. No letěli jsme cvalem co se jen dalo… Dnes jsem měla Akču, je to docela pohodový koník, jen na můj vkus trochu pomalý, ale má to zase své výhody. Když se cválá nijak moc jí nevzrušuje, že jsou ostatní koně rychlejší, prostě si cválá svým tempem… je pak legrace pozorovat ostatní jak brzdí a mě nebolí ruce :D. Tímto všem děkuji za možnost rychlého odchodu od koníků :), za vykrokování udýchané Akely i za to, že to tam všechno dodělali beze mě.

moje nové nehty

IMG_2109

0 komentářů: