pátek 24. dubna 2009

Pátek 24. Dubna

MÁME HŘÍBÁTKO !!!

Už je to tady. První hříbátko je na světě! Kiki předběhla Ketynu, která měla termín mnohem dřív než Kiki a dnes v noci přivedla na svět nádhernou, miločkou a nebojácnou slečnu. Jedním slovem úžasnou.

IMG_1736

IMG_1773

Musím letět do práce, pokračování až se vrátím…

Tak málem bych zapomněla, mobil se našel. A vlastně díky tomu, že jsem volala ráno Žanetě kvůli mobilu zase padl úklid, protože jsem se dozvěděla o hřiboškovi. Kamarádka Jana mi taky právě píše, že vzdává úklid a v neděli dorazí fotit :)

A omlouvám se, nemůžu si pomoct, ale ještě musím přidat alespoň pár fotek a trochu to tu vytapetovat :)

To by člověk nevěřil, jak je to mazlení a svačení únavné… :)

IMG_1774

IMG_1776

IMG_1784

Tak tady ještě Micuš, aby jí to nebylo líto. Ve stáji byla chudák nešťastná, protože jsem si všímala víc hříbátka. Jinak tuhle číču jsem ke koníkům donesla já. Jednoho dne se nám zatoulala do práce. No a kočka v textilní továrně, kde jsou všude otrávený nástrahy na hlodavce… Samozřejmě, že jí nikdo nechtěl, i když byla mazlíček a velice společenská. Byla to kočička a ty většinou nikdo nechce. A já mám doma dva starší, žárlivý kočičí mrzouty… Nakonec Žaneta svolila, že může ke koním, a moc si ji oblíbila. A Micuš se tam asi taky líbí, mezi koňmi je jako doma, vůbec se jich nebojí a lehne si mezi ně do boxu (jen doufám, že ji někdo z nich nepřehlídne). Ale zatím si vždycky očichali cože to tam leží a obešli ji.

IMG_1803

Taky jsem ještě navštívila koníky v ohradě, než se mi je tam podařilo zavřít to byl opravdový boj, asi 5 x se mi vrátili k občerstvovací zastávce (vždycky když jsem šla pro některého z koní co jsou ustájeni jednotlivě). A takhle je to chudinky vyčerpalo. To co vypadá jako mrtvola je Daisy.IMG_1818

No a aby jste mi věřili, že jsem jí v zápalu boje neublížila, a že není mrtvá… tak tu na nás drze vyplazuje jazyk :D

Jen světlo mohlo být lepší, ale bohužel bylo skoro poledne :(

IMG_1828

6 komentářů:

Petra Jandová řekl(a)...

Gratuluji ke zdravému hříbátku :))).

Gabro řekl(a)...

To je krásný! Gratuluji :-). Máš krásný fotky koníků. U nás v rodině máme také koníky - Fríse. Tchán má dvě kobylky. Pak taky poníka :-). Přidala jsem si tě na blog, tak se budu chodit kochat :-).

Aikwen řekl(a)...

Díky.Díky.

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Tutuňuňu užanej mimísek

Katka s Nancy řekl(a)...

Gratuluji k hribatku,...krasne fotecky koniku!

Gabro řekl(a)...

Fotky Frísů najdeš na http://rodina.cz/KK - tam je album Děda Kůťa a jeho koníci :-).

A to popraskané sklo není sklo, ale pavučina (pokud myslíš dnešní foto :-)).