neděle 7. června 2009

Neděle 7. Června

Dobývání Pecky. Abych nepředbíhala. Začalo to v sobotu ráno, a vůbec to nebylo na Pecce, ale ve Staré Pace. Dorazila jsem až na půl sedmou, ale holky z klubu už tam strašily od 4 ráno. Chystaly koně a odvážely je do Lomnice na akci Já mám koně, kde také vystoupil i Václav Vydra.

Původně jsem chtěla jet jen jako doprovod s foťákem, ale protože jedna dívčina odpadla, měla jsem koně a fotku nemám ani jednu. Ráno jsme si ještě před začátkem zkusily co vlastně máme jet. Já poprvé, ale Noblesa docela poslouchala tak to vypadalo dobře.

V průvodu před který Eliška Zvěřinová odmítla Žanetě půjčit jejího vlastního koně. Myslím tím Žanetina. Tak v tom průvodu jsme jeli kousek za Vydrou… no aspoň jsme ho viděly, protože na jeho vystoupení jsme zajít neměly čas.

Po průvodu se ještě konal nácvik cvičení na koních a asi za hoďku už jsme šly na řadu. To už se začínalo, oproti rannímu slunečnému počasí, pěkně ochlazovat. Byla tam spousta lidí a koně to trochu rozhodilo, no nás taky. Takže to nevypadalo jako při ranní zkoušce, ale nějak jsme to projely a snad se to líbilo. Kdo ví? Holky pak ještě předvedly cvičení na koních. A nejmenší členové cvičení na lonži. A pak fofrem domů… já jela na Pecku a Žaneta předvádět psa.

Pecka je taky slušný propletenec, takže až zítra někdy taky musím spát.

IMG_4032

4 komentářů:

Katka s Nancy řekl(a)...

Opravdu pekna fotka.

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Nás by zajímyly jiný detajly hihi

Aikwen řekl(a)...

Oki trochu se rozepíšu, ale kromě pár pošmournejch fotek z neděle rána nic jinýho nemám :(

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Já ti říkal, že máš ačko, ze nemáš foták :o)))ale vzpominky zustanou